Wikia

Minecraft Wiki

Przedmioty

Dyskusja0
4strony na
tej wiki

Przedmioty pojawiają się jako dwuwymiarowe sprite'y w postaci zapasów dla gracza, pojawiających się tylko nieznacznie trójwymiarowo, gdy są w ręce gracza (w przeciwieństwie do bloków, które mają na trójwymiarowy wygląd zarówno w ręce gracza i inwentarzu). Bloki i przedmioty użytkowe składają się w wszystkie zasoby w Minecraft.

TypyEdytuj

Surowce są to elementy, które są wykorzystywane do budowy lub z innych przedmiotów.
•Niektóre materiały są tylko spadła o moby, co pokonaniu ich konieczności.
•Inne pochodzą z rzemiosła, górnictwa, lub różnych procesów wytapiania.
•Jedzenie jest zjadane lub stworzone przez gracza na odzyskanie zdrowia.
•Rośliny rosnące przedmiotów znalezionych w środowisku, które można zebrać i posadził na trawie i brud bloków w określonych warunkach.
•Narzędzia są wykorzystywane przede wszystkim, aby zerwać blokady szybciej niż wydobycie przez strony, a są wymagane w celu uzyskania środków z niektórych bloków.
•Wiadro można użyć do transportu cieczy.
•Zegar i kompas nie mogą być używane w sposób konwencjonalny, ale wyświetlać przydatne progresywne obrazy aby zorientować gracza.
•Wędka ma wiele innych zastosowań niż rybołówstwo.
•Krzemień i stal, jest używana do ustawiania niektórych bloków na ogień, w różnych okresach czasu, a jest niezbędne do stworzenia portalu do Otchłani.
•Siodło może być używane tylko do jazdy na świni.
•Bronie są wykorzystywane do obrony gracza z wrogiej bandy z roamingu mapę lub zabić moby biernego w odniesieniu do żywności i materiałów.
•Oprócz uduszenie, zbroja chroni graczy przed wszelkiego rodzaju uszkodzenia, z pełnym zestawem uzbrojenia jest składa się z hełmu, zbroi, spodni i butów.
•Pojazdy pozwalają graczowi na spore odległości nad lądem lub wodą z szybkością i łatwością.
•Płyty są wstawiane do Jukebox'a, aby grać w pewną melodię.
•Dekoracje są to przedmioty, które tylko estetyczne zastosowań. W Beta 1.2, obrazy i barwione wełny są dostępne tylko jako dekoracje.
Edytuj

Przedmioty po raz pierwszy pojawiły się w wersji Indev i nadal są dostępne w Infdev, Alpha i Beta. Notch potwierdził, że wszystkie elementy w aktualnym trybie przetrwania będą wymienne w przyszłości Creative Mode, ale jakie będą przedmioty ostatecznie pozostaje jeszcze się okaże.Edytuj

Więcej od Wikii